Klaar voor de kerstgekte of wordt het een kerst-SOS?

Als horecaondernemer ben je natuurlijk allang klaar voor de kerstgekte. Die borrels en partijen in januari pak je natuurlijk ook mee. Je omzetprognose? Het worden topweken! Je hebt scherp ingekocht, mooie producten en goede wijnen geselecteerd. Je weet zeker dat je gasten gaan genieten van een zalig menu.
Komt goed
Je zit nog niet vol in december, maar mensen weten wel dat je open bent. Toch? Er staan twee opties voor een nieuwjaarslunch. Die zullen eerdaags wel bevestigd worden. Toch? En vaak komt er op het laatste moment ook nog wat…
Marketing op orde. Toch?
Je hebt wel goed nagedacht over je (online) marketing. Je website is bijgewerkt en je Facebook is op orde. Toch? Je hebt een plan van nu tot en met januari 2018, inclusief foto’s en teksten. Je bent tevreden want je hebt alles vooraf geregeld en maakt optimaal gebruik van het kerstgekte-omzetpotentieel. Top!
Kerst-SOS
Niet? Heb je echt nog niets aan je marketing gedaan? Bel dan nu naar Miss Link voor een kerst-SOS. Na een (vrijblijvende) kennismaking krijg je binnen één week een eenvoudig plan voor je sociale media. Dat bestaat in elk geval uit een sociale mediastrategie, een planning en content. Voor de kerst-SOS werk ik op basis van een fixed price op maat.